poniedziałek, 28 września 2015

Gimnazjum... jak jest naprawdę ?

Hejka :*
Początek roku szkolnego. Wstęp do gimnazjum. Nowa szkoła. Nowe znajomości.
Okres buntu pośród młodzieży. Zazwyczaj spowodowany zbytnią pewnością siebie.
Chęć sięgnięcia po alkohol, papierosy czy nawet narkotyki. 
Ciągłe KOTY i dokuczanie przez starszych.
Tak większość naszych młodszych rówieśników i nawet 
my kiedy uczęszczaliśmy do szkoły podstawowej wyobrażaliśmy sobie gimnazjum.
Teraz kiedy weszłam do świata gimnazjalistów wiem, że to wszystko tak nie wygląda.
Co prawda na początku słyszeliśmy komentarze od starszych typu:
"ooooo pierwszaki".
Wychodziły one zazwyczaj z ust chłopaków. Nie było jednak
żadnego "kici kici" czy tak zwanego KOTA.
Natomiast jeśli chodzi o alkohol i papierosy to zdarzają się przypadki
młodzieży palących i pijących, ale tylko poza terenem szkoły.
Moim zdaniem gimnazjum jest źle przedstawiane w świecie
młodszych. W okresie gimnazjalnym najłatwiej jest rozwijać swoje pasje i 
nawiązywać nowe przyjaźnie. My same planujemy teraz zacząć rozwijać
nasze pasje czyli fotografowanie i blogowanie.
Mam nadzieję, że będziecie nas wspierać i będzie Was coraz więcej.
W kolejnym poście postaramy się wstawić jakąś sesje.
Julia
WE LOVE YOU

6 komentarzy:

  1. Też tak uważam. Gdy ja szłam do gimnazjum to też nikogo nie kocili.. :)

    Poklikasz w bannery na pasku bocznym bloga?
    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem już w trzeciej gimnazjum, ale dobrze pamiętam moje pierwsze dni w pierwszej klasie. Faktycznie nie było tak źle jak wszyscy mówili (Pomijając fakt, że na korytarzu przez pierwszy miesiąc, starsi koledzy i koleżanki mierzyli Cię wzrokiem ,,od stóp do głów '' ^^). Także powodzenia !
    Zapraszam do mnie - KLIK

    OdpowiedzUsuń