czwartek, 12 listopada 2015

Tag: Mój styl :*

Hejka :D

Muszę przyznać, że dawno mnie tutaj nie było.
Moja nieobecność spowodowana jest naprawdę dużą ilością obowiązków.
Jednak obiecuję, że to nadrobię. Dzisiaj przychodzę 
do Was z tagiem: Mój styl :*
Odpowiem na 14 pytań związanych z moim stylem.
A więc zaczynajmy !

1.Opisz swój styl w 3 słowach 
luźny, wygodny, raczej dziewczęcy

2. Spódnica vs sukienka?
Zdecydowanie wolę spódnice.



3.Jakie buty najbardziej lubisz nosić?
Najbardziej lubię chyba trampki lub inne sportowe buty.

4.Ulubiona stylizacje do szkoły/pracy ?
Zazwyczaj ubieram się w zwykłe jeansy, t-shirt, jakiś sweterek bądź koszula.
Do tego trampki i plecak.

5. Jakiego koloru w twojej szafie jest najwięcej?
Najwięcej jest białego i czarnego. Jednak staram się coraz 
częściej kupować coś kolorowego.



6. Do szkoły plecak czy torba?
Zazwyczaj chodzę w plecaku. Jest najwygodniejszy i najwięcej się
do niego mieści.

7. Malujesz się ?
Do szkoły się nie maluję, chociaż lubię czasem trochę pokombinować 
z kosmetykami.

8. Jesteś oryginalna?
Każdy jest na swój sposób oryginalny i ma własny styl.



9. Ulubione sklepy z ubraniami?
Ulubione sklepy to: Cropp, House, Sinsay, H&M oraz Tally Weijl

10. Wzorujesz się na jakiejś celebrytce/kimś znanym?
Nie

11. Ulubiona blogerka modowa?
Takiej ulubionej to nie mam. Ale bardzo lubię Maffashion.



12. Trampki vs baleriny?
Trampki wygrywają jednak baleriny też bardzo lubię/

13. Jaką fryzurę nosisz najczęściej?
Najczęściej mam włosy rozpuszczone.  

14. Malujesz paznokcie? 
Bardzo lubię być w pomalowanych paznokciach
jednak nie zawsze mam na to czas. 


 



Mam nadzieje, że zdjęcia wam się podobają.

Julia
WE LOVE YOU

---------------------------------------------------
Zdjęcia były robione miesiąc temu dlatego jest jeszcze taka ładna pogoda. 
Zostały trochę przerobione.
Julia - blondynka
Klaudia - szatynka
Fot. Julia i Klaudia na zmianę 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz